Tuli sitten vietettyä juhannusta. Aikani kuluksi liityin facessa erääseen sinkkuryhmään. Kyllä tarttee sanoa miten seksin nälkäisiä viiskymmpiset sinkkunaiset on ... Jestas kun tunsin hirveätä myötähäpeätä. No, yksi mies sieltä sitten lähetti mulle kaveripyynnön, vaikka en tuntemattomia hyväksykään kavereiksi niin hyväksyin kuitenkin tuon pyynnön. Sitten alkoi viestittely. Tein heti selväksi että en harrasta yhden yön enkä satunnaisia seksisuhteita vaan haen ihan kumppani. Ei hänkään hakenut hetken huumaa. Muutaman päivän jälkeen vaihdettiin numeroita ja soiteltiin. Tosi mukava mies, tilannehuumori hallussa. Molemmat halusimme tavata mahdollisimman pian ja päätimme että tavataan juhannuksena. Hän asui yli 100 km:n päässä ja lupasi ajella tänne. 

En tietysti tehnyt treffejä omaan kotiini vaan muualle. No, ihan hauskan näköinen mies ja supliikkimies. Muutaman tunnin juttelimme ja sitten tultiin mun kotiini. Juteltiin niitä näitä ja lopulta kysyin että onko hänen nälkä. On kuulemma. En jaksanut alkaa mitään vääntää vaan ehdotin että haetaan pitsat. Niinpä haettiin ja minä maksoin - what .... Pikkusen alkoi mietityttää että mitähän wittua ... Tultiin kotiini syömään ja taas juteltiin ja juotiin hieman viiniä. Hän ei siis edes yrittänyt suudella mua. Jossain vaiheessa kysyin että voinko tulla hänen viereensä, se sopi. Siirryin siihen eikä mitään. Ei edes koskenut minuun.

No, mentiin sitten nukkumaan ja sekstailtiin. Huono pano, olen tottunut vähän muunlaiseen, hän sai minä en. Mutta suostui sängyssä edes suutelemaan. No, aamu tuli, hän ponkas sängystä ja alkoi kotiinlähtöä tehdä. Ja sinne meni tyyliin Kiitos ja Hei.

Siis voi vee, miten mä olen naivi, mies haki pelkkää panoa. Otti aika lailla luonnolle. Viestit ja puhelut loppui samantien. Onneksi en kerinnyt mitenkään ihastumaan. Siis ihan oikeasti, tämmösiäkö miehet on - haetaan pelkkää panoa. Kuvitteleeko miehet että kun on sinkkupalstalla niin sieltä haetaan pelkkiä panoja. Mun oli niin paha olla että oli pakko soittaa likkakaverille ja tunti keskusteltiin. Kaveri sanoi että älä vaan laita minkäänlaista viestiä sille miehelle, sillä on varmasti panoja joka puolella. Kävin myöhemmin katsomassa hänen facesivuaan ja totesin että hänen kaverinsa eivät ole julkisia mutta hänen päivityksiään ja kuvia kovasti naiset peukuttivat. Että semmoinen juhannus.

Laitoin kuitenkin miehelle viestin koska harrastimme suojaamatonta seksiä (vittu kun olen tyhmä) että onko odotettavissa ikäviä yllätyksiä. Vastaus oli Ei ole. Kiitin ja toivotin mukavaa kesää. Poistin hänet kavereista sekä kaikki viestit. No, oppirahat tarttee näköjään maksaa tässäkin. Ei saa olla niin sinisilmäinen. Poistuin myös koko sinkkupalstalta. Mulla on vähän erilaiset periaatteet kun seksin nälkäisillä sinkkunaisilla.

Oppia ikä kaikki ;)