Mä en halua että tässä käy näin, että ihastun. Niin vain tuo mies pyörii mielessäni. Olemme edelleen viestitelleet, hän toivottelee hyvät huomenet aikaisin aamulla ja hyvät yöt vielä illan päätteeksi. Ehkä käy niin että haluan nähdä hänet uudelleen ja saada jotakin selkoa tunteistani. Tai sitten se ei ole hyvä juttu, en haluaisi ihastua suunnattomasti, saatika siten rakastua. Ensi viikonloppuna mulla on aiemmin sovittuja menoja joten emme voi nähdä mutta jos hän seuraavana viikonloppuna pyytää luokseen, tulee vaikea valinta. Toivon ettei pyytäisi vaan löytäisi jonkun toisen. Mulla on kyllä semmoinen tunne että kirjoittelee muidenkin kanssa mutta se on mulle ok. Itselläni ei ole ketään muuta. Voisin kyllä aloittaa hänen kanssaan pelkän seksisuhteen. Kun toinen löytää potentiaalisen kumppanin, toinen poistuu takavasemmalle. Se tuntuu melko hyvältä ratkaisulta tällä hetkellä.

Olin melko varma että en kuule hänestä viikonlopun jälkeen, sen vuoksi en pystynyt antamaan parastani sängyssäkään. Toisella tapaamisella asian voisi korjata.

Olen tässä vähän kahden vaiheilla lähteäkö baariin perjantai-iltana. Mieli tekisi mutta yksin tarttisi sinne mennä. Olenkohan sitten seksiä metsästävä puuma siellä ;). Mä en halua olla ns. helppo nainen mutta kun asia on vaan niin että olen hyvin voimakkaasti seksuaalinen ihminen ja haluan seksiä päivittäin. Ja nyt kun on ollut niin pitkään hiljasta sängyssä, viime viikonloppua lukuun ottamatta, tuntuu joskus melko ylivoimaiselta. Sooloseksistä en välitä, tarvitsen seksiin toisenkin ihmisen. Mulle on tärkeätä se toisen läheisyys, toisen iho ja tuoksu, suudelmat ja huohotukset.

Yksi ikävä juttu sattui muuten viikonloppuna, minä en kostunut tarpeeksi ..... Vaihdevuosiongelmia vissiin. Oli tosi hävettävää kun mies luuli että asia johtui hänestä. Täytyy varmaan käydä kaupassa ostamassa voidetta jos käy toistekin sama homma.

Exä lähettelee rakkausviestejä .... Ilmeisesti saanut tietoonsa että mulla on vientiä muuallakin. Takaisin en häntä ota, en edes harkitse. En ole yhtään kaivannut yhteisiä hetkiämme, niitä ihaniakin silloin joskus. Ero oli siten ainoa oikea ratkaisu.