että viikonlopuksi ajelen miehen luokse. Vaikka tästä ei mitään tule niin kaveruussuhde ainakin. En ensimmäisellä tapaamiskerralla tuntenut määrättyä "kipinää" ja haluan nähdä löytyykö se toisella kerralla. Kai se voi löytyä - tarviiko se olla rakkautta ensimmäisellä silmäyksellä? Ainakin hänen seurassaan on hyvä olla ja se riittää tässä vaiheessa. Hän jo suunnitteli että menemme 10 km päässä olevalle laavulle makkaraa paistaan koirien kanssa. Tykkään!

Kävin perjantaina tuttuni kanssa iltaa istumassa baarissa niin kukas se sinne tuli muutakun mun exä. Hän on häiriöinyt mua todella runsaasti mesessä sekä tekstareilla. Kerroin että mulla on uusi mies - ei auttanut. Rakastan sinua -viestejä tuli. Melko sairasta mun mielestäni. No, oli jostain saanut tietää että olen menossa baariin joten tuppasi sinne katsomaan kenen kanssa olen. Hän ei nimittäin ikinä käy baarissa. Kävimme tämän 6 vuoden aikana 2 kertaa baarissa ja silloinkin minun pyynnöstäni. Onneksi lähti sieltä melko pian kun huomasi seuralaiseni. Jäin yksin vähäksi aikaa kun seurani lähti kotiin, puolisen tuntia istuin kunnes huomasin erään komean maahanmuuttajan alkavan silmäillä minua. Aika lähteä, päätin. Ei mulla maahanmuuttajia (pakolaisia) kohtaan ole mitään mutta englanninkielentaitoni niin huono ettei huvittanut alkaa tankat sitä. Yksi rekkakuskikin siihen tupsahti jossain vaiheessa kehumaan. Kännissä kuin käki.

Kotio kun pääsin huomasin että tekstareita ja meseviestejä oli tullut, ei ollut muuta mahdollisuutta kuin pistää esto exälle. Ei jaksa tuommoista. Ei ole tervejärkistä ihan.

Olen facessa yhdellä sinkkusivustolla melko passiivisena mutta niin vain nuoret miehet ovat minut löytäneet .... Puumaksi en ala, en millään. En tunne mitään viehtymystä oman poikani ikäisiä kohtaan. Ei. Sitkeitä sissejä ...