Olen nyt puhelimitse jutellut tämän miekkosen kanssa. Oikein mukavan oloinen, jalat maassa seisova tyyppi. Maatilan poikia ;). 2 tuntia meni jutellessa ja mies totesi että olen herättänyt hänen mielenkiintonsa ihan kympillä .... Saas nähdä, pelkään omaa suhtautumistani. Tiedän kyllä minkä näköinen hän on, lähetti mulle ihan juuri otetun kuvan ja minäkin sitten fiksusti ihan saunapuhtaan kuvan laitoin .... Hullu olin kyllä mutta vastauksena tuli että hyvännäköinen nainen. Taisi olla kohtelias. Mukavaa murretta puhuu, välillä mulla oli vähän ongelmia saada selvää mitä tarkoittaa mut ehkä sitten selvisin kunnialla. Nyt on pitkä viikko edessä.

Näin yks päivä exäni kaupan edessä autossa. Yllätyin omaa reaktiotani, en edes katsonut häntä. Mulla on nyt samanlainen inho häntä kohtaan kun oli sitä ensimmäistä exää kohtaan. Sen vaatteita on täällä vielä jätesäkillinen, ei ole hakenut eikä ole pyynnöstäni huolimatta tuonut avainta. Tietää kyllä että tänne ei ole lupa tulla. Olin reissussa lomallani ja tytär kävi kastelemassa kukkia ja sanoi että yks päivä oli ollut eteisessä valo.... Olisko sitten kuitenkin käynyt täällä kun tiesi että olen reissussa.

Tässä nyt odotellaan sitten testien tuloksia jotka saa keskiviikkona tai torstaina. Kyllä vituttaa ihan täysillä jos on joku vtun tauti. Tosin huulet/suu on jo parempi eikä alavatsakipujakaan ole. Toivon tosiaan että olisi vaan jotain muuta.