Huomenna sitten koirat autoon ja 300 km ajo edessä ..... Katotaan mitä tästä kehkeytyy. Järki tallella kuitenkin, etäsuhdekin mulle sopii koska viihdyn itsekseni. Raskas työviikko takana ja odotan kyllä nautinnollista viikonloppua. Toivotaan että näin käy. Ainakin mukavaa seuraa on tiedossa jos ei muuta.

Näistä facen sinkkuryhmistä .... Olen saanut todella paljon yksityisviestejä kolmekymppisiltä miehiltä. Ihan oikeasti .... Mikä tarve heillä on etsiä puumaa? Ei kuulemma kelpaa oman ikäisensä. No toki tiedän, onhan kypsä nainen jolla elämänkokemusta takana, paljon mukavampaa seuraa kun nuoret naiset joilla ei ole takana mitään. Mutta - seksiseuraa hakevat vain. Se nyt on selvää. Onhan tämän ikäisellä naisella seksikokemusta paljon ja itseluottamus on kohdillaan. Ei tartte pimeässä peiton alla nyhvätä. Kyllä mun mielestä pitää olla muutakin yhteistä kun seksi. Mitä yhteistä on mulla ja mua yli 20 vuotta nuoremmalla miehellä. Ei tasan mitään. Ellei nyt sitten löydy ns. vanha sielu. Mutta nämä yhteydenottajat ovat kyllä niin lapsellisia ettei mun oma poikanikaan ole niin lapsellinen. Kyselyä on tullut mm. saako lähettää K18 kuvia .... Toisekseen, enhän kehtaisi edes kävellä oman poikani ikäisen kanssa missään. Sitä pitäisi piilotella kotona sisätiloissa ettei naapuritkaan näe ;)

On tämä nykyinen elämä kyllä melko yllättävää ;)