Mieheen viime viikonloppuna. Hän nimittäin poisti itsensä sinkkusivuilta sekä jo hävisi facestakin sinkku-tieto ;) . Huomasi että minäkin olen tässä tosissani koska kävimme mun tyttäreni perheessä kyläilemässä. Maanantaina illalla sain viestin että odottaa soittoani ja minähän soitin. Tulikin sitten taas pari tuntia jutella. Miten se juttu lentääkin niin ettei huomaa ajan kulumista. Ensi perjantaina pakkaan koirat työpäivän jälkeen autoon ja ajelen viikonlopuksi hänen luokseen.

Exä on tuottanut huolta oikein kunnolla. Hän kun löytää aina uuden keinon häiriköidä mua ja eilen illalla poistin facesta eston häneltä ja laitoin viestin että lopettaisi häiriköinnin koska muuten otan yhteyttä poliisiin. Silloin tuli häneltä viesti että tekee musta rikosilmoituksen luvattomasta aseesta. Olin ihan että nyt mies on sekaisin mutta selvisi ettei hän ole vienyt haulikkoaan mukanaan. Lisäksi ilmoitti tekevänsä rikosilmoituksen että olen varastanut hänen aseensa. Soitan siis poliisille jotka saavat tulla aseen hakemaan ja hakekoon itse aseensa sitten poliisiasemalta. Miten voi olla ihminen sairas.....