Jouduin perumaan viikonlopun menoni joten Mies saapuu tänne. Mua on alkanut ihmetyttään kun usein sanoo että on vieläkin rikki edellisestä suhteesta niin minkä takia ei päästä irti. Sen verran olen Miehen facea stalkannut ja saanut selville tuon entisen naisen. On edelleenkin naisen facekaveri ja joka ikinen päivä tykkää naisen jakamista tai päivittämisistä jutuista. Miksi tarvii käydä katselemassa naisen tekosia? Ei pääse ikinä eroon siitä jos ei anna mennä. Itse olen vähän huonompi face-päivittäjä mutta silloin kun olen päivittänyt, hän ei käy edes tykkäämässä päivityksistäni. En tiedä onko tämä vähän lapsellista toimintaa minulta mutta kun en jaksa olla ihmettelemättä.

Usein olen myös ihmetellyt että ei lue meseviestejä vaikka on aktiivinen. Kuitenkin jos hän lähettää mulle viestiä enkä heti vastaa, niin tulee jo kysymysmerkkiä monta perään.... Eilen sitten oli mulla vähän huonompi päivä, oikea vitutuspäivä, ja kun huomasin ettei lue viestejä vaikka on aktiivinen niin mulla vähän kiehahti. Laitoin illalla hyvän yöntoivotusviestin vaikka ei viestejä luekaan. Johan alkoi tulla viestejä ja anteeksipyyntöä. En lukenut niitä enkä vastannut. Yritti sitten soittaakin enkä vastannut. Alkoi sen verran vtuttaan. Mun tarvii olla aina tavoitettavissa mutta hänen ei. Ja minähän kun en ala enää kenellekään itsestäänselvyydeksi, se on varma.

Tarvii varmaan vkonloppuna jutella näistä asioista. Toinenkin asia on joka ihmetyttää, hän on edelleen julkisesti sinkkuna facessa ja ainakin 8:lla sinkkusivustolla! Että mitähän wittua! Ja tuntuu olevan paljon naisia kavereina sinkkusivuilta jotka tykkää hänen päivityksistään. N. 80 prossaa tykkääjistä on naisia. Mua vähän tuommoinen harmittaa kun itse olen niin lojaali eikä mulla ole sinkkusivustolta hyväksyttyjä miehiä kavereina. Enkä muutenkaan keskustele muiden miesten kanssa. Reilua peli pitäisi olla kyllä.

meinaan viikonloppuna laittaa kaiken peliin sängyssä ja muutenkin jotta varmasti unohtaa tuon entisen naisensa. Ja jos ei, niin sitten on pakko ilmoittaa että en voi elää suhteessa jossa on kolmas osapuoli.