Joo, olin lomallani Miehen luona ja tietysti vain yhden yön. Hän on kyllä tunnustanut minulle että olen hänelle kovin tärkeä mutta samaan hengenvetoon kertoo että on edelleen rikki edellisestä suhteesta .... Mitä ihmettä? Ei halua päästää lähelle ketään kovin helposti. Viikonlopuksi tulin kotiin ja hän saapui viikolla tänne. Oli jo lenkittänyt koirat kun tulin töistä ja korjaili hieman paikkoja. Kelpaa.

Olen tullut hieman epävarmaksi kun hän on sen edellisen kanssa käynyt jatkuvalla syötöllä esim. Tallinnassa ja elämä on ollut heillä ilmeisen juhlaa. Minun elämäni kun on hyvin tavallista ja "tylsää". Mutta ajattelen sen niin että kun on sitä arkea niin siinä näkee tuleeko jutusta mitään. Jos tavatessa lähdetään aina pikkureissuille eikä ole sitä ns. arkea, kestääkö se juttu sitä arkea sitten ihan oikeasti?

Pidän hänestä todella paljon, ilmassa pientä rakastumista mutta mun itsetunto on hieman näissä miessuhteissa huono. Muakin alkaa pelottaa että ei pääse exästään eroon ollenkaan. Eikös se niin mene että sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee? Mulla on tapana aina ohimennessään koskettaa toista ja hän tuntuu tykkäävän siitä kovasti. Tuntui että se oli hänelle aivan outoa mutta nyt hän jo jopa tekee niin. Hän jopa tiskasi ja mä tunsin niin lämpöisen läikähdyksen sisälläni että mun oli pakko mennä halaamaan häntä takaapäin. Hän lähti kyllä heti mukaan siihen ja näki että hän nautti tuosta yllättävästä hellyydenosoituksesta.

Edelleen hän tykkäilee exän facepäivityksistä ja teinkin pienen testin (oon mäkin lapsellinen) eli kun exä jakoi yhden jutun sivuillaan, minäkin jaoin sen. No, exän jutusta tykättiin mutta mun juttua ei käyty edes katsomassa. Eli tästä voi vetää semmoisen päätöksen että exällä on sija vielä sydämessä. Miksi piinata itseään käymällä katsomassa exän päivän juttuja.Antaisi vaan mennä. Heivasinhan minäkin kesällä sen yhden pelimiehen, hävitin viestit, puhelinnumerot sekä poistin facekavereista.Ei siitä entisestä pääse eroon jos koko ajan stalkkaa hänen tekemisiään.

Ja nuo seksiasiat. Mulla ei ole kostumisen kanssa ole koskaan ollut ongelmia mutta nyt kun ei ole minkäänlaista esileikkiä oikeastaan niin on tarttenut ottaa liukuvoide peliin. Kärsin siitä itsekin mutta kun en kehtaa sanoa että mitä jos ....? Mies ihmetteli minulle että mistä johtuu etten kostu? No, mistähän tuo johtuisi sitten muuta kun esileikin puutteesta. No, ehkä tässä jossain vaiheessa kerron hänelle.

Mies on kuitenkin niin ihanan toimelias, mukava, hyvä keskustelija, avoin jne. Kaikkea mitä haluan mieheltä. Toivon ettei hän kyllästy mun tylsään elämääni.