Perjantaina Miehen luokse. Perillä olin vasta kahdeksan jälkeen illalla, Mies laittoi viestiä haluanko saunoa ja koska vastasin kyllä, hän laittoi saunan lämpiämään. Eipä siinä illalla paljon muuta kuin koirille ruoat hetimiten ja vähän sen jälkeen kävimme koirien kanssa ulkona. Ja sitten saunomaan. Olikin ihanaa saunoa, en koko viikkona viitsinyt lämmittää itselleni saunaa (pihasauna) joten nautin kunnolla.Vähän aikaa katselimme telkkaa ja sitten nukkumaan. Ai että mä halusin häntä sängyssä, niin hänkin minua. Nautin rakastelusta vaikka en siinä "saakaan". Hyväähän se tekee mutta nautintoa minulle tuottaa se että voin tehdä toiselle nautintoa.

Lauantai-aamuna annoin koirille ruoat ja lähdin viemään niitä pihalle. Hän olisi halunnut tulla myös mukaan mutta ehdotin että laittaisi aamupalaa koska vien koirat vain tarpeilleen. Aamupalan jälkeen veimme sitten koirat pidemmälle lenkille ja sitten pakkasimme uikkarit, hän myös kuntosalivermeet. Pakkasimme reput selkään ja menimme kävellen kun matkaa oli vain reilu pari kilsaa. Olikin mukava uimahalli. Uin hieman reilun kilsan sillä välin kun hän kuntoili. Hörppäsimme kahviossa vielä kahveet ja sitten kävelimme kauppaan. Olimme yli 4 tuntia reissussa ja hienosti koirat olivat sen aikaa olleet. Koirien vientiä ja oleskelua, saunomista, telkan katselua viinilasin ääressä ja karkkien syöntiä ;). Oli pakko sanoa hänelle miten olen nauttinut päivästä. Mulle on aivan ihmeellistä että on Mies joka haluaa tehdä mun kanssani yhteisiä juttuja.

Ilta venähti joten painuimme suoraan nukkumaan. Aamulla olisi tehnyt mieli mutta kun nukuimme yli klo 8, niin oli jo kiirus viedä koiria pissalla. Hän teki taas aamupalaa sillä aikaa. Aamiaisen jälkeen veimme koiria sitten pidemmälle. Hän kehui koiriani miten mukavia ne ovat. Ja koiratkin tykkäävät Miehestä aivan valtavasti. Kerkisimme aamupäivällä vielä rakastella. Lähdin jo puolilta päivin kotiin ajelemaan kun keli ei ollut kaikkein paras, lunta satoi ja valtava tuuli. Hyvin kotimatka sujui.

Jätin Miehelle "yllätyksen" tyynylle, sydänkortin johon kirjoitin rakkausrunon. Netistä otetun koska ei itsellä runosuoni syki. Saapi nähdä mitä hän tuumaa kun ottaa päiväpeiton pois ;)

Niin ihana Mies hän on. Nyt meillä on parin viikon tauko tässä. Ensi viikonloppuna hänellä on menoa (hän kysyi minulta lupaa ....). Ja sitten seuraavana vkonloppuna menemmekin Hesaan kun siellä on iso koiranäyttely. Olen toisen koirani ilmoittanut sinne molempina päivinä ja hotelli on varattuna. Mies tulee mukaan, sanoin ettei hänen tarvitse tulla sinne näyttelyyn, hän voi viettää aikaansa vaikka hotellin kuntosalilla.

Mulla on iso ikävä häntä jo nyt <3