On ollut kyllä niin työntäyteinen viikko. Viime viikonlopun vietin kotona yksinäni, mies meni hirvimettälle ja saalistakin saivat. Mutta minä viihdyn yksinänikin hyvin. Oli ihana touhuta ja lämmittää saunaa, lenkittää koiria ja tehdä ruokaa ihan ittelleni. Siitähän syö sitten monta päivää.

Tänään pitäisi lähteä Miehen luokse. Onneksi hieman luntakin on sadellut sillä mun hämäränäkö on todella huono. Päätinkin että lähden vasta lauantaiaamuna jos edelleen on sateiset kelit. On niin rasittavaa ajaa pimeässä, vettä sataa ja märkä asfatti imee kaiken valon autosta. Ja usein vielä kaistamerkinnät ovat kovin kuluneet joten helpotuksen huokaus kun pääsee perille.Mulla on näkö toisessa silmässä ollut nyt parempi, luin jostakin että korkea verensokeri huonontaa näköä ja olenkin nyt ollut syömättä karkkia yms. Eihän mulla koskaan ole ollut verensokerin kanssa muuta ongelmaa kuin se että se on ollut melko alhainen. Ja sitten kun syön karkkia tms. niin verensokeri nousee hujauksessa korkealle.

Olen myös aloittanut melatoniinin syönnin ja ostin myös  monivitamiinitabletteja. Olo on ollut paljon parempi. Ei enää sitä tajutonta väsymystä. Toki heräilen yöllä edelleen mutta ilmeisesti se aika kun nukun, nukun hyvin.

Meidän pitäisi Miehen kanssa mennä huomenna uimahalliin. Ihanaa, rakastan uimista. Bikinitkin löytyi, ainoastaa ikävä homma että muistin että yläosaa olkain olikin mennyt rikki joten olen sitä korjannut hakaneulalla ;). No, saapi kelvata.