Perjantaina lähdimme kohti Hesaa. Minä ajoin Keimolanportille ja Mies siitä eteenpäin hotellille, minä toimin kartturina. Hyvin löysimme perille vaikka Mies sanoi ettei olekaan koskaan Hesassa ajellut.

Illalla kävimme pizzalla ja söimme mahat täyteen. Kävimme vielä iltalenkilläkin koiran kanssa. Lauantai-aamuna aamupalan jälkeen kävelimme Messukeskukseen koska matka ei ollut pitkä. Mies oli siis elämänsä ensimmäisen kerran koiranäyttelyssä ja hyvin hän siellä viihtyi. Kävi kävelemässä ja keräilemässä näytepusseja. Shoppailin hieman koiratarvikkeitakin mukaan. Takaisin kun saavuimme hotellille, menimme aikaamme kuluttamaan hotellin kuntosalille. Saimmekin olla siellä ihan itseksemme. Kivaa oli. Pienet päiväunetkin otimme ja sen jälkeen taas lenkille. Ruokapaikkaa saimmekin hieman etsiskellä mutta hyvän löysimme. Iltaa vietimme mun tuttavapariskunnan luona ja iltahan venyi sitten sunnuntain puolelle. Mutta mukavaa meillä oli kyllä, katselimme siinä sivusilmällä Saara Aallon esitystä ja riemuitsimme kun hän pääsi kahden parhaan joukkoon.

Sunnuntai-aamuna sitten aamupalalla mulla alkoi mahassa kiertää ja sen verran paljon kiersikin että sunnuntainäyttely jäi välistä. Parempi oli lähteä kotimatkalle. Mies ajoi koko kotimatkan.

Kotiin kun pääsimme, mun oli pakko mennä vähän lepäämään, Mies lämmitti sillä välin saunan! Olikin hyvin lämmitetty ja kyllä mulla on niin hyvä pihasauna! Vielä yhden yön saimme olla yhdessä sillä hän lähti vasta maanantaina kotiinsa.

On kyllä semmoinen mies että ihan odotan hänen luokseen lähtöä jälleen perjantaina. Mulle niin outoa että on mies joka haluaa ihan oikeasti tehdä mun kanssa juttuja.