En jaksa olla kiittämättä miten olen löytänyt tai itse asiassa hän löysi minut, tuommoisen miehen. Ystävänpäivänä minulle tuli kukka- ja suklaalähetys - minulle, joka tähän ikään mennessä en ole koskaan saanut mieheltä kukkia. Kortissa luki vielä kuinka tärkeä minä olen hänelle. Tunnen uskomatonta lämpöä häntä kohtaan kyllä ja kiitän onnea hänestä.

Viikonloppuna hän oli täällä, olimme mun koiratouhuissa ja oli mukava päivä, hyvin hän jaksoi näyttelyssä olla, Lopuksi menimme vielä syömään ravintolaan ja kotona olimme vasta illalla joten saunan lämmitys sai jäädä siltä illalta. Loppuilta meni sitten sohvalla telkkaria vahdaten. Nautin, niin nautin hänen seurastaan - Mies joka haluaa viettää aikaansa minun kanssaan tehden yhteisiä asioita. Olen hänelle kuulemma juuri sellainen nainen jota hän on etsinyt, nainen jolla on jalat maassa ja järki päässä. Niin on hänkin minulle juuri se Mies josta olen haaveillut. Näimme vkonloppuna ystäviäni ja kun eräs heistä kysyi, kuinka kauan olemme olleet yhdessä, Mies jopa muisti että puolivuotta!

Harmia sen sijaan tuottaa exä joka levittelee minusta ikäviä juttuja. Minulla on kuulemma ollut muita miehiä meidän yhdessäoloaikana ja se satuttaa. Olenhan todella lojaali enkä voisi kuvitellakaan pettäväni. Rikosilmoituksen teen myös hänen varastamistaan tavaroita. Eihän se mihinkään johda mutta on kuitenkin rikosilmoitus tehty. Hänen ex-vaimonsa tekee myös rikosilmoituksen niistä tavaroista jotka mies vei häneltä. Exä on ilmeisesti löytänyt uuden naisen, olen siitä onnellinen mutta säälin naista jo nyt. Tiedän mitä joutuu kestämään kun naiselle paljastuu että mies on peliriippuvainen alkoholin suurkuluttaja ja omaa todella narsistisia piirteitä. Mutta empä sille mitään voi. Ei ole minun asiani puuttua hänen naisasioihinsa.

Onnellisuus elämässä on tuonut minulle takaisin myös hyvät yöunet. Koko syksyn kärsin unettomuudesta ja nyt jo joitakin kuukausia nukkunut todella hyvin. Ja parhaiten miehen kainalossa jossa on maailman paras paikka.

Ensi vkonloppuna on taas minun vuoroni ajella hänen luokseen, tiedossa kuntosalia, uimahallia, keilaamista ja pitkiä lenkkejä. Nautin jo nyt vkonlopusta. Kumpa jatkuisi tämä onni loppuelämän tämän Miehen kanssa. eikä hän kyllästyisi minuun. Ja tuskinpa jos kerran täytän ne kriteerit jotka hän on naiselle asettanut. Ja onhan tässä puolen vuoden aikana kaikki epämukavuudet tulleet jo esille. Meillä on politiikasta melko samanlaiset aatteet mutta turvapaikanhakijoista erilaiset joten olen koittanut myötäillä ja sanonutkin että en halua niistä keskustella koska mielipiteemme niistä asioista eroavat. Ja sitä hän on kunnioittanut.