Kyllä se sieltä tulee se loma, pikkuhiljaa. Alkaa jo nurkan takaa näkyä! Töitä siis vain enää tämä viikko. Ja kyllä huomaa että kaikki ovat lomalla. Tavattoman hiljaista on töiden puolesta. Ei meinaa aika kulua sitten millään.

Juhannus oli ja meni ja nautin ihan täysin rinnoin. Koirat siis olivat hoitolassa ja minä aattona ajelin kylpylään. Huone oli tosi hieno ja tilava, oli iso telkkari ja jääkaappikin. Ja juhannusviikonloppu meni vaelluksen, uimisen, kuntosalin, syömisen ja mukava yhdessäolon merkeissä. Siis en ole ikinä nauttinut tuollaisesta viikonlopusta. Ilman koiria ja ihmisen kanssa joka rakastaa sinua ja haluaa viettää sun kanssa aikaa. Käsittämätöntä.

Kävimme ajelulla läheisessä kaupungissa ja herkuttelimme mansikoilla ja herneillä. Söimme hyvin ja minäkin nukuin tosi hyvin, pitkästä aikaa. Tuon miehen kanssa voi olla kyllä niin oma itsensä kuin vaan voi olla. Ei hävetä mikään. Eikä häntäkään hävetä, vaikkapa piereskellä. Käsittämätöntä kyllä. KUn olen hänen luonaan viikonloppuisin, niin hän vie koirani aamupissalle ettei mun tarvi!

Mies ja minä kävimme äitini luona. Äitinihän ihastui mieheen oikein kunnolla ja oli tyttärelleni kehunut Miestä!

Nyt kun mulla alkaa loma, aion viettää sen Miehen luona. Hänellä kun on vaan viikko lomaa. On kyllä ihanaa olla hänen kanssaan. Viime vkonlopun olin hänen luonaan vaikka hänellä oli töitä. Oli ihana leipoa ja tehdä ruokaa häntä varten. Ja tykkäsi hänkin tulla kotiin töistä kun oli ruoka valmiina.

Ajatella että kohta olemme olleet yhdessä vuoden! Tätä minä kyllä hainkin, pitkää parisuhdetta.