Ompas aikaa kulunut, tarvi ihan tarkistaa missä olen viimeksi ollut.

Me siis keskustelimme Miehen kanssa ihan vakavasti, eihän siinä kyyneliltäkään säästytty ja Mies pyysi kovasti, kovasti anteeksi. Pienen lovenhan tuo teki suhteeseen mutta nyt alan päästä siitä jo ohitse. Sanoin suoraan että seuraava kerta on viimeinen ja enää ei keskustella vaan häviän hänen elämästään.

Hän on lopettanut nyt exän face-päivitysten tykkäykset, käy niitä kyllä edelleen lukemassa. Mikähän siinä on että exä niin kiinnostaa, ei mua vaan kiinnosta ollenkaan mitä ex tekee ja missä menee .....

Mulla on ollut muuten tosi vaikeata, sain töissä syytöksiä asiasta johon olen täysin syytön. Miut myös alennettiin, tuntuu ihan hirveältä. Varsinkin kun ei edes kuunnella, syytetään vaan ja käsketään katsoa peiliin. Olen joutunut tahtomattani henkisen kiusaaminen kohteeksi ja nyt on alkanut minun painostukseni firmasta ulos. Olen ollut tosi tiukoilla henkisesti ja välillä sairaslomalla kun olen niin väsynyt, niin väsynyt. Selkä kiukuttelee ja valvottaa, lisäksi nuo työhommat valvottaa. Olen kulkenut kuin unessa ja ollut todella syvissä vesissä. Nyt olen onnellinen että Mies kulkee vierellä, hänestä olen saanut tukea valtavasti. On mulla suunnitelmia tulevaisuuden varalta sillä pakkohan tuolta on pois lähteä, ei kukaan kestä tuommoista henkistä painetta.. Työterveydestäkin koitin hakea apua mutta sieltä ei saanut mitään tukea, paitsi terveydenhoitajalta, hän ymmärsi. Lääkärikäynti oli niin turha niin turha, ymmärrän ettei lekuri halua purra ruokkivaa kättä.

Yhteenmuuttokin meillä on tavoitteena mikäli asiat toteutuvat. Säälittää toisaalta myydä tämä oma rakas kotini mutta niitä omia kotia tulee uusia. Näin se elämä heittelee.

Mulla on muutenkin terveys huono, aineenvaihdunta aivan sekaisin, verenpaineet korkealla myös. Kilpirauhasarvot mettässä jne. Johtuvatko tästä valtavasta stressistä vai vaihdevuodetko .... Ehkä sekin selviää. Viime yön sain jo nukuttua ja sitä ei ole tapahtunut 4 kk:n! Toki heräsin jo klo 4 mutta nukuin siihen asti kuitenkin.