Tänään mies kantoi sitten tavaransa muualle!! Mikä helpotus ja mikä parasta, mun ystäväni oli täällä silloin. Pieni kaiho oli kuitenkin vaikka päälimmäisenä tuo helpotus.

Joo, tosiaan mun ystäväni tuli luokseni perjantaina. Lyötiin siinä kuoharipullo pöytään ja iltaa istumaan. Jossain vaiheessa jopa minä oli jo vähän tuiskeessa ja saatiin mahtiajatus lähteä paikalliseen. Mutta meillä oli mukavaa. Muutama mulle tuttu mies siihen tuli ja ilta meni joutuisasti. Mansikkasiideri maistui minullekin ja kuinka ollakaan, juovuin aika tavalla. Jossain vaiheessa mun viereen tuli mies, ihan mukavan näköinen tyyppi. Ja mitä teen minä - lähden saakeli tän randomityypin luokse ..... Ensin hän esitteli mulle moottoripyöränsä, matkamallisen semmoisen ja sitten kämpille. Kysyi vielä varmistuksen että haluanko tulla sisälle vai lähteä. Ja eikun kämpille vaan. Voi saakeli. Ei noi kännipanot kyllä oo mun juttuni sitten ollenkaan. No, mä olen tässä parin viikon aikana tuplannut mun sänkykaverit. 2 viikkoa sitten niitä oli vain 2 ja nyt jo 4......

Mies oli kyllä tosi mukava mutta nyt tiesin että tää on vaan yhden illan juttu, joita en siis ole ikinä harrastanut enkä ole edes kuvitellut harrastavani. Mutta hei, kun baarissa tulee mies viereen joka kehuu mun ulkonäköäni, upeata vartaloani ja kauniita kasvojani ;). No, olihan sekin ottanut. Kyllähän se imarteli ihan oikeasti. Kertoi että on nähnyt mut kerran kaupassa mutta ei osannut arvata että olen paikkakuntalaisia kun ei ole sen jälkeen nähnyt. Ja voi sitä kehumisen määrää, mun hampaatkin tuli kehuttua kun ovat niin valkoiset ;).

Olin ostanut just perjantaina uuden pitsipuseron ja jumalauta, en löytänyt sitä enää sieltä kämpiltä kun kaikki vaatteet oli hujan hajan joka puolella - ihan elokuvameininkiä! Sinne se sitten jäi. Voihan perhana. Mies oli samaa ikää kun minä, muutaman vuoden nuorempi ja itsensä pitänyt hyvässä kunnossa - ei kaljamahaa ja siistit hiukset. Pyysi jäämään yöksi mutta en jäänyt. Ystäväni oli lähtenyt jo aikaisemmin baarista pois juovuttuaan liikaa ja minä sitten aamuneljän aikaan reippaasti kävelin 3 km:n matkan kotiin.

Kyllä me oltiin vähän krapuloissamme lauantaina, oli suunnitelmissa lähteä lauantai-iltana uudelleen baariin mutta saunan jälkeen päätettiin ettei pysty. Enkä olisi pystynyt edes maistamaan siideriä. Mutta kerrankos sitä tulee otettua, en edes muista koska olisin ollut viimeksi kännissä kun alkoholi ei tosiaan kuulu mun elämääni.

Teki kyllä hyvää tämä viikonloppu mulle. Nyt on ensimmäinen yö ilman miestä yläkerrassa. enkä kuulkaa kovin nopeasti tähän ketään miestä ota. Tai ei ainakaan muuta tänne vaan saapi pitää oman kämppänsä.