Oon unohtanut kirjoittaa että olen lopettanut tupakanpolton viikko sitten. Olen ollut ns. salapolttaja kun Mies ei polta eikä hyväksy polttamista joten olen sitten polttanut vaan kun olen ollut kotona ja Miehen luona ollut polttamatta. Se ei ole tehnyt edes tiukkaa kun olen vähän semmoinen tapapolttaja ja koska en ole koskaan Miehen luona polttanut missään tilanteessa, ei ole käynyt edes mielessä.

Päätinkin siis lopettaa kun olemme Miehen kanssa monta päivää yhdessä. Nyt alkaa tehdä melko tiukkaa ..... Eilen löysin vahingossa askin jossa oli 1 tupakka, heti kävin sen kyllä pois vetämässä. Olisin kyllä voinut laittaa roskiinkin .... Hyi että kun maistui pahalta ja alkoi ihan huimata. Tänään on ollut ensimmäinen tosi vaikea päivä. Tiedän kokemuksesta että eka viikko menee melko hyvin ja sitten alkaa ongelmat. Nyt en kyllä halua antaa periksi vaan haluan ihan oikeasti eroon siitä. Eikä mulla olisi edes rahaa ostaa röökiä nyt. Huomenna auton huolto, onneks on tuttu paikka niin sain vähän alee. Sinnehän ne menee sitten reissusta säästyneet rahat ja rahaa jää sitten 50.- jolla on elettävä pari viikkoa.....

Tosiaan nämä tilanteet jossa olen tottunut polttamaan, ovat aika vaikeita. Olenkin koittanut niitä väistellä. Tarttee pitää järki päässä nyt eikä olla heikko. Jos tiukkaa tekee niin pakko hakee jotain nicorettee sitten. Yritän kyllä ilman. Olen ennenkin lopettanut ja ollut vuosia polttamatta. Jostain syystä sitten aina retkahtanut. Helppo on syitä aina löytyy retkahtamiseen....