Joo, tuo homma jonka otin esille. Se oli miehelle kova paikka. Itkuhan hänelle tuli ja minullekin. Olin jo valmistautunut jättämään hänet. Mä en halua että mua kohdellaan välikappaleena ja itsestään selvyytenä. Istuin keittiössä tuolilla ja itkin ja mies tuli lattialle istumaan viereeni ja painoi päänsä syliini itkien. Ei kuulemma ajatellut asiaa että se minua satuttaisi. Siis mit vit, kuvitteleeko miehet että on ihan ok jutella ja flirttailla muiden kanssa samalla kun vannoo rakkauttaan. Tiukkaa tuo anteeksianto mulle teki. Saunassa hän sanoi että hänellä oli tarkoitus kysyä jouluna multa haluanko viettää hänen kanssaan loppuelämän. Ja kysyy sen nyt. Kerroin että haluan. Oletin että hän kosii tms. mutta ei me olla vieläkään kihloissa. Mitähän hän mahtoi tarkoittaa. Kyllä otti kauan päästä ylitse kun luottamus on mennyt.

Jouluna kävimme koirieni kanssa Helsingin isossa näyttelyssä. Oli viikonloppu hotellissa, ihana vkonloppu kertakaikkiaan. Joulun ja joulun välipäivät hän oli täällä, olin itse välipäivät töissä ja hän hoiteli koiriani. Olen ollut paljon hänen luonaan kun oli pitkällä sairaslomalla ja tuntuu oudolta olla yksin omassa kotona. Meillä kyllä synkkaa hyvin yhteen. Ja nyt tosiaan kun tilanne on tämä, olen saanut häneltä tosi paljon tukea ja apua.

Kerron myöhemmin suunnitelmista jos ne toteutuvat. Tarkoituksena siis myydä taloni ja muuttaa miehen kanssa yhteen.