Ja niinhän siinä kävi että negatiivisia olivat tulokset! Voi että kun olen onnellinen ja vastaisuudessa yritän olla tekemättä noin lapsellisia virheitä. Melkoinen huojennus!

Ja tietysti viikonloppua ajatellen myös tosi mukava. Mä tunnen hirveästi seksuaalista himoa tuota miestä kohtaan. Ihan oikeasti. Poltankohan näppini taas? Hän tulee nyt sitten tänne kun alun perin piti tavata puolivälissä matkaa. Mietin vain että olisikohan viisasta tavata hänet kahvilassa ja sitten jatkaa meille vai suoraan mun luokseni? Ehkä tuo kahvila on paras vaihtoehto, puolueeton. Ihan oikeasti - mies joka lukee, katselee elokuvia, tykkää koirista, eräretkeilystä, on kova työntekijä (hoitaa vanhempiensa maatilaa ja käy muualla päivätöissä), kävelee pitkiä matkoja, tekee ruokaa.  Huumorintajukin meillä samanlainen. Toivon niin kovasti ettei hän olisi pelimiehiä. Sanoin kyllä että mua ei sitten jätetä niin että lopetetaan yhteydenpito vaan sanotaan se reilusti. Vatsassa on kyllä melkosesti perhosia tälläkin hetkellä. Mun piti niin olla realisti eikä kiinnostua liikaa. Mutta mutta. Laittelee päivisin pieniä viestejä työn lomassa. Ja on selkeästi todella kiinnostunut minusta.

No, sen näkee viikonlopun jälkeen, oliko pelimies.