Kyllä mustakin löytyy veemäistä ihmistä. Päätin että nyt exä vttuili väärälle ihmiselle ja soitinpa sitten poliisille tuosta aseesta. Tulivatkin saman tien sen hakemaan, panokset myös ja ottivat kuvan lukitsemattomasta kaapista jossa asetta on säilytetty. Menee exän lupa uudelleen tarkasteluun. Ihan oikea jos menettää koko aseensa. Kerroin poliiseille miehen häiriköinnistä ja siitä että uhkasi tehdä minusta rikosilmoituksen aseen varastamisesta. Kehtasi nimittäin taas niin häiriköidä facen kautta tuo exä et yks yö meni kun jatkuvasti tarkastelin facea ja asiattomia kommentteja. Otin nimittäin yksi ilta häneltä eston pois lähettääkseni pyynnön häiriköinnin lopettamisesta ja senhän sai takaisin vasta 48 tunnin kuluttua .... Kehtaisi vielä eilen laittaa viestin jossa pyysi että antaisin hänelle anteeksi ja ottaisin takaisin koska hän rakastaa minua ja minä olen hänen kaikkensa. Ja paskan marjat sanon minä! Noissa viesteissä näkyy juuri hänen itsekkyytensä, hän ja hän ja hän. Ei sillä ole mitään väliä että olen monesti ilmoittanut että en rakasta häntä. Ja että mulla on uusi mies.

On sanonta että kenellekään ei anneta enempää kuin jaksaa kantaa mutta jossain se raja menee. Kaiken sen jälkeen mitä olen joutunut kokemaan, niin vielä tämäkin. Ja minä kun luulin että sopuisa ero tulee kun mies ei laittanut yhtään hanttiin muuttoa, eikä anteeksi pyytänyt juomistaan ja käytöstään.

Onneksi tämä nykyinen ei leiki alkoholin kanssa. Saunakaljan on ottanut ja iltaisin ollaan otettu muutama viinilasillinen ja siinä se.

Mikähän siinä on että vedän puoleeni miehiä jotka käyttävät alkoholia. Vai teenkö minä itse sen ...? Olen ns. vanhan ajan kasvatteja eli en naputa tai nalkuta mistään, hoidan kodin, ruoan, leivon, en vaadi että istutaan sohvalla käsi kädessä. Pitäisikö olla enemmän kahlitseva ja hallitseva? Semmoiseen en kyllä ala.

Miehen luokse meno siirtyi huomisaamuksi. Hyvä, kerkiän tehdä tänään omenapiirakan mukaan kun omenoita on edelleen puussa vaikka piirakkaa olen tehnyt töihin vietäväksi, pakkaseen sekä myös sosetta vääntänyt kunnolla pakkaseen. Ihana mennä "leikkimään" kotia. Pääsen passaamaan ja paijaamaan ja viettämään laatuaikaa lenkkeilyn, yhteisen ruoanlaiton ja saunomisen merkeissä. Tykkään muutenkin pitää rakkaistani huolta ja näytän sen kyllä melko helposti.