Mulla on ihan hirveä ikävä Miestä. Onneksi hän tulee huomenna ja lähdemme sinne Hesaan vkonlopuksi. Mä olen koko ajan pelännyt että hän peruu reissun, niin on ikäviä kokemuksia lupausten pettämisestä edellisistä suhteista. Mutta ei, hän aamullakin soitteli ja on innoissaan reissusta.

Itsenäisyyspäivän vietin itsekseni Miehen ollessa reissussa kaverinsa kanssa. Kaipasin kovasti häntä ja kärsin hirveästä päänsärystä melkein koko päivän. Onneksi iltalenkillä särky lakkasi ja loputkin hävisivät saunan lämmössä.

Kelit ovat kummalliset, itsenäisyyspäivänä pakkasta -15 ja nyt plussan puolella. Onneksi on sentäs hieman lunta että on valoisempaa. Enempää ei kyllä tarvisi tullakaan.

Olen edelleen kärsinyt unettomuudesta, saattaapi olla että menopaussia pukkaa ikänikin puolesta. Mitään muita oireita en kyllä ole kokenut. Jaa mutta onhan mulla yöhikoilua mutta ei kuumia aaltoja. Tarttee ostaa jotain luontaistuotetta josko tämän saisi loppumaan. Olen nyt syönyt pidemmän aikaa jo rautaa, monivitamiinitabletteja sekä kalanmaksaöljyä. Jollei apuja ala tulla, on kai pakko käydä lääkärissä kilppariarvot tsekkaamassa.

Ai niin, Mies oli kovin yllättynyt sydänkortista tyynyllä ja laittoi viestin jossa kiitti niistä sanoista. Ilmoitti myös rakastavansa minua myös <3