Mä olen ihan kunnolla retkahtanut tuohon Mieheen. Viikonloppuisin tapailemme, vuoroviikoin ajelemme toistemme luokse. Se yhteinen tekeminen - uimahalli, kuntosali, lenkkeily, ruoan laitto, kaupassa käynti - kaikki tuo on mulle niin nautinnollista. En ole koskaan ennen kokenut tuollaista yhdessä tekemistä. Ex-aviomies ei töidensä vuoksi kerinnyt/halunnut tehdä kanssani mitään ja ex-avomies ei vaan laiskuuttaan viittinyt. Ja tämä, en jaksa olla ihmettelemättä miten Mies voi olla tuommoinen. Kysyin häneltä kerran että onko ollut kihloissa, ei ole kuulemma ollut. Oli pakko kysyä että oletko sitten ronkeli ja tuumasi että kai hän sitten on. Todennäköisesti naisetkin ovat hänet jättäneet ainakin joskus.Kysyin myös mikä on pisin aika kun hän on seurustellut ja kuulemma 1.5 vuotta juuri tuo mua edellinen. Pikaisella laskutoimituksella ja sen naisen facepäivitysten stalkkaamisella huomasin ettei tuo ihan paikkaansa pidä, reilu vuosi heillä on ollut yhteistä aikaa. Toivon ettei minuun kyllästy, sillä minä pidän tuommoisesta miehestä kyllä kynsin hampain kiinni. Meillä muutaman päivän päästä tulee jo 6 kk täyteen. Aika on mennut äkkiä ja onneksi aikoinani annoin hänelle vielä mahdollisuuden ja lähdin hänen luokseen viikonloppua viettämään vaikka hän ei "iskenytkään" minuun ensi tapaamisella. Nuo kaksi edellistä miestäni ovat vieneet jalat alta multa heti ensi tapaamisella ja jotenkin odotin tuota samaa. Mutta onneksi jaksoin katsoa ja tutustua Mieheen paremmin.

Sain jopa avaimen hänen kotiinsa. Hänellä alkaa jälleen työt ja koska tekee 2-vuorotyötä, on perjantaina iltavuorossa kun menen sinne. Pääsenpä sisälle ja odottamaan häntä töistä. Lauantaina meillä on ne juhlatkin ja mua vähän jännittää mennä tapaamaan sitä porukkaa joka on hänelle tuttua.Stressiä tuo hiusten laitto, mulla on hiusten kasvatus menossa ja pikkuisen eikä niin pikkuisenkaan vaativat laittoa että saan niistä edes jonkunlaiset. Kengät löytyi komerosta, korkoa sen verran että olen häntä pidempi mutta häntä ei kuulemma haittaa. Kun tykkää pitkistä naisista, edes 10 cm pituusero ei kuulemma haittaa .... Mua kyllä haittaisi. Muutaman sentin ero ei haittaa mutta kyllähän ihmiset voivat hieman katsoa kun edelleen mies on yleensä pidempi kuin nainen.

Toivottavasti kaikki menee hyvin!