Mua ei tämä kylmyys ja sade haittaa yhtään, kuuluun niihin harvoihin jotka eivät nauti helteestä. Helteellä tulee mulle huono olo vaikka kuinka joisi ja sain siihen vuosia sitten selvyydenkin että saattaa johtua siitä että mulla on niin alhainen verenpaine. Tietysti se on inhottavaa kun koirat kantaa hiekkaa sisälle ....

No, sieltä sinkkupalstalta alkoi tulla miehiltä niin viestejä että hermo meni. Ei nyt vaan jaksa kuunnella yksinäisten miesten murheita, ei tässä itelläkään niin kivaa ole yksinään. Suunnatonta myötähäpeätä tunnen niiden puolesta kyllä, epätoivoa riittää. Joten, poistuin sieltä sitten. Ja parempi näin, enpähän näe senkään kirjoitteluita jonka haavoja parantelen. 

Onneksi on ystävät <3. Parikymmenvuotinen ystäväni on tulossa nyt viikonlopuksi viettää aikaa mun kanssani - maltan tuskin odottaa! Ihana viikonloppu siis tiedossa. Tämä nainen on hyvin samantyyppinen kuin minä, paitsi tosi sosiaalinen kun minä olen vähän semmoinen erakkoluonne. Mutta semmoinen ystävä jolle voi puhua ihan kaikesta, siis ihan kaikesta. Emme ole nähneet muutamaan vuoteen ja ilo on kyllä ylimmillään. Paikalliseen baariinkin on suunnitelmissa mennä.