Olen ollut lomalla ja on ollut ihan kiitettävästi kaiken näköistä. Ja että mä olen nauttinut elämästäni! Nyt ei yhtään kiukuta ajaa nurmikkoa  tai leikata aitaa. Onhan se välillä raskasta mutta nyt vasta huomaan miten huono suhde söi voimia. Viinimarjapuskat notkuvat marjoja ja kerättävissä nekin ihan näinä päivinä.

Olen käynyt muutaman kerran kesäterassilla kuuntelemassa elävää musaa. Vaikka siellä yksin olen istuskellut, olen kuitenkin nauttinut joka hetkestä. Koneella tulee vähemmän oltua nyt kun on voimia tehdä vaikka mitä!

Sieltä sinkkusivulta, mistä jo erosin, otti eräs mies yhteyttä yv:llä. Ihan mukavan tuntuinen ja mua melkein 10 vuotta nuorempi .... Mä olen itse melko nuorekas ja pitänyt itseni kunnossa joten noita saman ikäisiä miehiä kun olen katsellut, niin ovat kyllä niin vanhan näköisiä. Miksi eivät pidä itseään kunnossa? Siis niin epäsiistin näköisiä että olen kyllä sen verran pinnallinen että miehen pitää olla sen näköinen että se miellyttää silmää. Ja jonka kanssa kehtaa kulkea. No tämä mies asuu kyllä melko kaukana joten jos tästä jotain tulee, etäsuhteeksi menee. Mutta eipä se mua haittaa, tykkään että mulla on omaa aikaa ja haluan ihan oikeasti olla välillä yksinkin. Tavata olisi tarkoitus tässä viikon päästä. Mua vähän pelottaa omaa suhtautumiseni, jos hän ei miellytäkään mua. Kuvista päätellen ei nyt ihan ihannemies ole mutta hyvä kroppa miehellä on. Näkee että on tehnyt ruumiillista työtä.

Sen verran olen tässä oppinut että nyt en ole edes täpinöissäni yhtään. En aseta miehelle liikaa vaatimuksia omalta osaltani. Enpähän pety sitten niin kovasti.

Vähän murheitakin tässä on ollut, alavatsa kipuja ja pikkusen ylimääräistä vuotoa. Lisäksi vähän rakkuloita suussa. Huomenna sukupuolitautitestiin. Kyllä niin hävetti soittaa terveyskeskukseen .... Tämän ikäinen nainen ja menee halpaan. No, ensi viikolla selviää löytyy tippuria tai klamydiaa. Sitten onkin ongelmana että kumpi miehistä tartutti.... Jos tauti löytyy ja suun rakkulat häviävät lääkityksellä, se oli tämä eka. Harrastimme suuseksiäkin. Nyt kovasti vaan mietin että ilmoitanko hänelle. Toisaalta tekisi mieli olla ilmoittamatta, tartuttakoon muutkin. Oli niin huono sängyssäkin. Makas kun lahna selällään kädet niskan takana .... Ei kyllä olisi uskonut hänestä sitten että tautia kantaa. Jos taas tämä toka jonka mukaan lähdin baarissa, häntä en edes tunne ..... Hän on kyllä todennäköisempi vaihtoehto. Vaikka siisti mies hänkin oli. No, toivotaan nyt kumminkin ettei mitään tautia olisi vaan kuuluisivat vaan vaihdevuosiin noi oireet.