Perjantaina ajelin Miehen luokse, omilla avaimilla menin sisälle. Eipä siinä paljoa muuta kun hetimiten koirille ruokaa ja iltalenkille niiden kanssa. Laitoin myös saunan lämpiämään ja odottelin Miestä kotiin. Sieltähän hän saapuikin sitten iltavuorostaan. Saunoessa menikin niin pitkälle että nukkumaan pääsimme lauantain puolella.

Lauantaina kävimme pitkällä lenkillä koirien kanssa, hoidimme kauppareissut samalla. Pari tuntia meni kummasti reissulla. Sain selkäni melko kipeäksi joten en lähtenyt salille ja uimaan vaan mies meni yksin. Mulla olikin sitten hyvää aikaa laittaa itseäni kuntoon. Tukastakin sain ihan kivan.

Illalla sitten sinne juhliin, pöytäseurueelle minut esiteltiin ja pikkuisen tunsin itseni siinä miesseurassa ulkopuoliseksi mutta yritin olla kiinnostunut heidän jutuistaan. Mullehan sopii tuo kuuntelu. Mies myös pyysi kaveriaan ottamaan meistä kuvia, en ole niitä nähnyt. Mä kun en kuvissa kauheasti onnistu. Oli kiva ilta, ruoka oli hyvää ja ohjelmaa oli. Lähdimme kyllä ajoissa pois, koirille ruokaa antamaan ja nukkumaan. Kovasti meitä houkuttelivat baariin mutta päätimme että toisen kerran sitten.

Oli jälleen niin mukava vkonloppu että ihan harmitti lähteä ajelemaan sunnuntaina kotiinpäin. Voi kun löytäisi töitä sieltä päin, olen kyllä laittanut mollin sivuille työpaikkavahdin muttei sieltä ole tullut sellaista vapaata paikkaa mikä olisi minun alaani.

Ja yllätys olikin se että mies laittoi facessa profiilikuvakseen meidän yhteisen kuvan! Kertoi vkonloppuna kuinka tärkeä minä olen hänelle, kuinka minä olen ollut se joka on pitänyt häntä jaloillaan viime vuonna kun oli kaikenlaista ongelmaa. Kertoi myös kuinka exä jätti hänet: laittoi viestin ettei halua nähdä enää ikinä. Minkälainen ihminen jättää tuolla tavalla..... Vähän samanlaillahan kävi myös minulle, tosin se mies ei laittanut edes viestiä vaan lopetti vain yhteydenpidon. Kyllä sen verran pitäisi munaa olla jokaisella että kertoo sen vähintään puhelimitse tai mieluummin face to face.

Muutama viikko vielä niin jään talvilomalle ja meinaan viettää sen Miehen luona melkein kokonaan. Se on jo sovittu. Mies on kyllä töissä mutta päivävuorossa joten saan leikkiä hyvää vaimoa ja tehdä ruoan valmiiksi hänelle kun hän tulee. Tykkään rakkaiden passaamisesta.

Ensi viikonloppuna Mies tulee meille ja lauantaille on jo menoakin. Mukava että hän haluaa minun kanssani lähteä eri koirajuttuihin.