Onpas pitkä aika kun olen viimeksi kirjoittanut ....

Meillä edelleen suhde jatkuu ja hyvin jatkuukin. Joskus mua jostain syystä vaan epäilyttää. Kovasti hän kertoo rakastavansa jne mutta sitten kun ei kuulu hänestä mitään, tulee mieleen ikäviä asioita. Mun pitäisi vaan ymmärtää että hänellä on oma työnsä ja muut asiat, harrastukset jne. Ei pysty jatkuvasti olemaan yhteyksissä.

Mulla ollut tosi kiirus töissä, onneksi lomaan enää parisen viikkoa. Tuntuu ettei jaksaisi enää yhtään tätä. Olisi niin kiva olla kaupan kassalla töissä ja kysellä vaan plussakorttia. Ei tarvisi suunnitella ja organisoida ...

Hain Miehen luota yhtä työpaikkaakin mutta ei natsannut. Oispa ollutkin ihme. Nyt olen taas sillä päällä et jatkan tässä asumista yksin. Aloin jo suunnitella hieman muutoksia talossani.

Viimeksi kun kirjoittelin, mulla oli kovat rahavaikeudet. Otin siis luottokortin Bank Norwegian. Oli pakko. Nyt on tullut niin paljon laskuja muutenkin että en olisi millään pärjännyt. Olen joutunut käymään erikoislääkärillä ja magneetissa sekä hammaslääkärissä. Tiedossa syksyllä leikkaus selkääni. Luottokortti on viuhunut. Mihinkään turhaan en sitä ole käyttänyt mutta paljosta olisin joutunut luopumaan jollei sitä olisi. Terveydenhoidostanikin. Nyt alkaakin sitten kova takaisinmaksu.

Juhannukseksi olemme menossa Miehen kanssa kylpylään, koirat vien taas hoitolaan. Seuraava vkonloppureissu onkin sitten vasta syksyllä että saan tuota rahatilannetta hieman kuntoon. Kiva se on joskus nauttiakin elämästä.

Tupakkalakko on pitänyt tai nyt voidaan jo puhua lopetuksesta. Ei tee kyllä yhtään mieli ja hienosti on tämä alku mennyt. Luomuna lopetin ja nyt jo kohta 3 kk polttamatta. Inhottaa tupakanhajukin.