Olipas ihana viikonloppu! Lauantai-aamuna lähdin 4 tunnin ajomatkalle. Pysähdyksineen meni jopa sen ylitse. Kun saavuin Miehen luo, lähdimme melkein samantien laavulle. Hänellä oli makkarat, juomat (jopa koirille) mukana. Matka meni mukavasti jutellessa ja aurinko paistoi. Hiki tuli ja mullakin goretex-housut jalassa jotka oli aivan liimautuneet jalkoihin. Perille saavuttuamme, hän laittoi laavulle heti tulet. Oli käynyt edellisenä päivänä tarkastamassa että oli puita ja sytykkeitä. Siellä saimme aikaa kulutettua pari tuntia. Takaisintulomatka suijui yhtä mukavasti. 

Mua väsytti aivan hirveästi tuo pitkä ajomatka jostain syystä. Iltasella hän alkoi laittaa ruokaa, minä tein salaatin. Ruoan valmistusta odotellessa pistäydyimme makuuhuoneen puolella .... Ruoka oli todella hyvää ja silmät olisivat syöneet enempi kuin maha veti. Kiinnitin huomiota että hänellä oli paljon erilaisia viinapulloja, avaamattomia. Kylmäkaappi oli melkein täynnä erilaisia juomia. Eipä taida alkoholi maistua kun pysyy tallessa noin hyvin ;). Iltaa istuimme viinilasillisen ääressä telkkaa katsellen ja jutellen. Saunassakin kävimme. Hänellä oli saunassa radio! Enpä olekaan koskaan saunonut musiikkia kuunnellen. Ennen saunaa kävimme vielä koirien kanssa lenkillä.

Aamulla mua hävetti mun tukkani kun oli aivan pystyssä, sanoinkin siitä johon hän totesi anna olla pystyssä, häntä ei häiritse. Oli kyllä ihanaa nukkua hänen lähellään ja aamulla nauttia toisistamme. Hän olisi lähtenyt mukaani viemään koiria aamutarpeilleen mutta estelin koska tarkoitus oli käyttää koirat tosiaan vain tarpeillaan.

Aamiaisen jälkeen aamupäivällä katselimme elokuvaa ja pidimme toisiamme käsistä. Oivoi kun romanttista ja nuorekasta ;) Pakkohan se oli minun sitten lähteä kotimatkalle. Kaipuu jäi.....

Olemme oikeastaan vain viestitelleet, hän on jokusen kerran soittanut ja tänään hän soitti! Olen ajatellut häntä eilen illalla ja myös tänä iltana. Taidan antaa vain tunteen viedä. Hän on hiljattain eronnut ja kertoi että melko rikki erosta. Mulla oli tarkoitus kysellä hieman mutta se jäi sitten kysymättä. Voi olla että oli ihan viisastakin.

Seuraava tapaaminen ei ole tiedossa, itse olen ensi viikonloppuna menossa muihin juttuihin ja hänkin kertoi menevänsä pitkästä aikaa ampumaradalle.